Otázka: Ako si zaobstarám virtuálne sídlo?

Odpoveď: Kontaktujte nás telefonicky, prostredníctvom emailu ,  správy na facebooku alebo pomocou webovej stránky. Ak budete mať po zodpovedaní našich otázok záujem , pošleme a pomôžeme s vyplnením vám objednávkového formulára. Následne si máte možnosť dohodnúť termín osobnej návštevy alebo sa všetky náležitosti dohodnú v emailovej komunikácii.

Otázka: Čo si vziať so sebou pri vybavovaní sídla?

Odpoveď:).Pri vybavovaní sídla musíte mať pripravené okrem iného: občiansky preukaz konateľa, ak konáte za niekoho iného tak musíte mať zaobstaranú plnú moc , hotovosť na úhradu- nerealizujeme platbu kartou

Otázka: Ako dlho potrvá vybavenie virtuálneho sídla?

Odpoveď: Virtuálne sídlo vám na všetkých našich pobočkách vybavíme na počkanie, poprípade máte možnosť vybaviť všetko online. Všetky dokumenty týkajúce sa virtuálneho sídla vrátane súhlasu s umiestnením sídla vám budú zaslané poštou.

Otázka: Je možne zriadiť virtuálne sídlo aj inak ako osobne na pobočke?

Odpoveď: Všetky naše služby sa dajú vybaviť aj online , prostredníctvom emailu alebo poštou. Treba nás o tom ale informovať zaškrtnutím online vybavenia v našom objednávkovom formulári.

Otázka: Čo je v cene umiestnení sídla? Aké služby sú zahrnuté v cene virtuálneho sídla?

OdpoveďCena zahŕňa umiestenie sídla spoločnosti na jednu z našich adries, dodanie adresy na korešpondenciu, zabezpečenie recepčnej služby , príjem pošty a službu emailových upozornení na novú poštu, v prípade potreby možnosť oskenovať  došlé obálky , možnosť neskoršieho vyzdvihnutia pošty klientom alebo ním zvolenou osobou, podľa vybraného programu(GOLD/PLATINUM) taktiež preposielanie listových zásielok buď jedenkrát v priebehu týždňa alebo jedenkrát v priebehu mesiaca . Všetky uvedené služby sú v cene sídla.

Otázka: Ako bude fungovať preberanie mojej pošty?

Odpoveď:. Preberanie pošty nie je u nás žiaden problém. Všetko , čo vám prostredníctvom pošty príde , prevezmeme a uschováme. O prevzatí zásielky vás budeme informovať prostredníctvom emailu , ktorý bude obsahovať aj sken obálky. Svoju poštu si potom môžete vyzdvihnúť buď osobne alebo vám ju zašleme v závislosti od vybraného programu buď raz týždenne(program PLATINUM) alebo raz mesačne(program GOLD). Ak sa jedná o urgentný prípad tak na vašu žiadosť vám obsah obálky naskenujeme a odošleme. Za tieto služby nič nedoplácate, sú už zahrnuté v cene virtuálneho sídla.

Otázka:  Ako to býva v prípadoch doporučenej pošty?

Odpoveď:. Z dôvodu vašej ochrany za vás vašu doporučenú poštu nepreberieme.  Preberieme výzvu na doporučenú zásielku , ktorú vám naskenujeme. Avšak môžete využiť služby Slovenskej pošty , ktorá vám ponúka možnosť zmeniť dodaciu poštu a zásielku si tak vyzdvihnete na akejkoľvek pošte v SR. Lehoty však nie sú týmito krokmi nijako narušené , pretože začínajú plynúť až vaším vyzdvihnutím.

Otázka: Aké služby si môžem dokúpiť?

Odpoveď:.  Niektoré extra služby môžete získať za príplatok, ktorý ale nie je vysoký. Je to napríklad: pomoc pri presúvaní sídla na novú adresu , sprostredkovanie zápisu zmien sídla vašej spoločnosti do Obchodného registra ,dozrieme na jeho podanie aj vybavenie. Umožňujeme preposielanie  zásielok do zahraničia., prevzatie a a úschova balíkov pre prípady že ho budete mať možnosť vyzdvihnúť až neskôr.

Otázka: Pri prerušení živnosti, treba za sídlo stále platiť?

Odpoveď:.  Pri prerušení živnosti sa za sídlo stále musí platiť. Sídlo totiž aj počas prerušenia živnosti ostáva sídlom. Takto sa to uvádza v zákone a za pravdu mu dáva aj rozhodovacia činnosť súdov : sídlo je pri prerušení živnosti ďalej zapísané v živnostenskom registri u podnikateľa, teda je zaňho treba stále platiť. Ak sa rozhodnete vo svojej živnosti pokračovať , nemusíte opakovane dokladovať súhlas s umiestnením sídla. Ak však už viac nechcete prevádzkovať sídlo, musíte buď úplne zrušiť živnosť alebo zmeniť sídlo firmy na novú adresu.

Otázka:  Ako postupovať ak chcem zmeniť sídlo?

Odpoveď:. Ak sa jedná o novo vzniknutú spoločnosť , treba pripraviť dokumenty týkajúce sa sídla spoločnosti a doručiť ich  Obchodnému registru alebo ich  posunúť ich notárovi , ktorý sprostredkuje zápis do Obchodného registra. Ak sa jedna o zmenu sídla už existujúcej spoločnosti stačí zabezpečiť zápis sídla na príslušnom Obchodnom registri. V prípade , že nemáte čas a energiu na tento proces, môžete využiť naše služby. V tom prípade by ste len obdržali mailom informáciu , že zmeny sú už v Obchodnom registri zapísané.

Otázka: Aká je najvýhodnejšia možnosť v rámci poskytnutia sídla?

Odpoveď: Najviac šetrná možnosť pre vašu peňaženku je ak uzavriete zmluvu na maximálnu dobu a to 36 mesiacov. V prípade , že nie ste platcom DPH vám vieme naúčtovať ceny bez DPH. Takto dosiahnete najvyššiu úsporu. Ak chcete skombinovať sídlo SZČO spolu s trvalým pobytom na jednom mene , cena bude 99 eur mesačne. Ak ste SZČO a máte prerušenú živnosť platíte ešte menej a to 59eur mesačne.