Ak je Váš problém – hľadám účtovníčku, tak nestrácajte už viac čas a peniaze. Odpoveďou na problém – hľadám účtovníčku je zveriť spracovanie účtovníctva odborníkom.

Spracovanie účtovníctva

Existuje široké spektrum spoločností ponúkajúcich  vedenie účtovníctva, preto rozhodnúť sa pre tú správnu nie je vôbec ľahké. My vám ponúkneme najlepší pomer ceny a kvality na trhu. Sme si úplne vedomí konkurencie najmä menších účtovníkov, ktorí ponúkajú svoje služby za nižšie ceny, ale ich nevýhodou je to, že nevydajú vám daňový doklad, nemajú uzavreté poistenie a ak sa vyskytne problém so spracovaním účtovníctva,pokuta aj starosti s daňovým úradom budete musieť vyriešiť vy. Nami ponúkaná cena v porovnaní s cenou veľkých medzinárodných spoločností, resp. väčšiny  účtovných kancelárií, je oveľa výhodnejšia. Zachovávame maximálnu možnú úroveň profesionality, kvalifikovanosti. Nižšie vám ponúkame dôvody, prečo práve my sme tí správni zaoberať sa vedením vášho účtovníctva. Naše vedomosti z oblasti účtovníctva si môžete overiť na osobnej konzultácii, kde vám vieme zhotoviť aj cenovú ponuku.

Pri vedení podvojného účtovníctva zabezpečíme pre Vás

  • vyhotovenie daňových priznaní pre daň z príjmov a ostatné dane podľa účinnej právnej úpravy, vypracovanie účtovnej závierky a uzávierky za účtovný rok, čiže vyhotovenie prílohy k účtovnej závierke a výkazov;
  • vypracovanie prvotných dokladov podľa princípov účtovania v podvojnom účtovníctve (interné doklady, vydané a prijaté faktúry, vydané a prijaté pokladničné doklady, bankové výpisy a),
  • kontrolu vecnej a formálnej správnosti dokladov či už z daňového hľadiska, ale aj účtovného
  • zaúčtovanie iných účtovných prípadov podľa vami predostretých dokladov,
  • zhodnotenie oprávnenosti nákladov,
  • spracovanie DPH, vyhotovenie daňového priznania k dani z pridanej hodnotya vyhotovenie zoznamu dokladov kvôli daniam,
  • zabezpečujeme vedenie hlavnej knihy a účtovného denníka, kníh odoslaných a došlých faktúr,pokladničnej knihy, knihy cenín a sociálneho fondu
  • vedenie účtovníctva v oblasti dlhodobého i krátkodobého majetku,
  • vyhotovenie dokumentov k inventarizácii zostatkov účtov hlavnej knihy k termínuuzávierky,
  • Poskytujeme profesionálne vedenie účtovníctva. Či už sa jedná o daňové priznania, DPH, podvojné účtovníctvo, mzdové účtovníctvo a personalistika, evidencia majetku, poradenstvo v oblasti daňovej optimalizácie, ale poskytujeme aj veľa iných služieb.

9 dôvodov, prečo my sme tí správny pre vedenie účtovníctva

  1. Cena a ochota: Interný zamestnanec vás bude stáť omnoho viac peňazí ako externý účtovník, musíte ho platiť, platíte za neho odvody. Rovnako nezaberáme priestor vo vašej kancelárii , nepotrebujeme počítač, stôl, stoličku narozdiel od interného účtovníka. Nevzniknú vám ani ďalšie problémy ako poskytnutie odstupného v prípade výpovede, problémy s PN, alebo aj neochota zamestnancov.
  2. Aktuálny softvér: Našou výhodou oproti internému účtovníkovi je to, že nevynaložíte žiadne financie na nákup a aktualizáciu softvéru.
  3. Poistenie: Hoci naša spoločnosť od jej vzniku nikdy nebola nútená žiadať si od poisťovni plnenie, ale má pre takýto prípad uzavreté poistenie pre prípad škody spôsobenej pri výkone našej činnosti, výška poistného krytia je 50.000,- eur. V prípade, ak budete musieť uhradiť pokutu daňovému úradu, ktorá vznikne, našou chybou, tak vám vyplatíme pokutu v celej sume . Následne si vyžiadame od poisťovne plnenie..
  4. Odbornosť: V našej spoločnosti pracujú interní zamestnanci, ktorí sú profesionáli v oblasti účtovníctva, každý jeden z nich sa zaoberá určitou oblasťou účtovníctva, resp. daní. Takúto odbornosť a profesionalitu nedosiahnete, ak si samy budete viesť účtovníctvo alebo budete disponovať jedným až dvomi internými zamestnancami.Okrem toho, že disponujeme internými zamestnancami, ktorí sú kvalifikovaní a majú 3 a viacročnú prax, pri riešení vašich individuálnych problémov využívame aj služby externých auditorov  a daňových poradcov– viď sekcia o nás.
  5. Špecializácia: Venujeme sa hlavne oblasti podvojného účtovníctva menších firiem, ktoré sú registrované ako platci DPH, s obratom do 50 miliónov EUR a maximálnym počtom zamestnancov 20. .
  6. Referencie:  Máme k dispozícii referencie od viac ako 50 spoločností, ktoré majú rôzne predmety podnikania.
  7. Osobný prístup: Všetku agendu vašej spoločnosti má na starosti jeden pracovník, ktorý vám vie pomôcť a poradiť v konkrétnom čase, má informácie o vašej spoločnosti, výdavkových a príjmových faktúrach, o vašich platbách, výške DPH v danom mesiaci či kvartáli, priebežnej výške základu dane.V cene našich základných služieb je obsiahnutá minimalizácia vašej daňovej záťaže a priebežná optimalizácia základu dane využitím  zákonných nástrojov.
  8. Berieme Vás ako partnera: Naša spoločnosť vám vie poradiť, poskytnúť všetky dôležité a dostupné informácie, všetko preto, abyvaša spoločnosť profitovala a rástla najviac ako je možné. Riadime sa heslom váš úspech je aj náš.Tým, že bude úspešný vy, budeme profitovať aj my, lebo budete mať dostatočné finančné prostriedky na zaplatenie našich služieb. Vzájomnou spoluprácou a následným odporúčením našich služieb môžeme spolu a v dlhom časovom horizonte napredovať.
  9. Individuálna cenová ponuka: Každé podnikanie je špecifické, najmä čo sa týka predmetu podnikania,  know-how, ale rovnako aj spôsobom účtovania. Na našej stránke www.etuls.sk síce máme uvedený cenník, ten je však iba orientačný, konkrétne sumy určujeme stále individuálne. Vieme vám poskytnúť vedenie účtovníctva na celý jeden mesiac úpne zadarmo, ak využijete aj naše iné služby, ako je napríklad kúpa ready made spoločnosti alebo založenie spoločnosti.

Orientačné ceny

Ceny*
DPH (Slovensko a Česko)
DPH priznanie nulové 50€
DPH priznanie do 50 dokladov, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz (vrátane podania)150€
DPH priznanie do 100 dokladov200€
DPH priznanie viac ako 100 dokladov od 250€
Daňové priznania (Slovensko a Česko)
Daňové priznanie nulové, počiatočné stavy, výkazy, poznámky, odoslanie350€
Daň z motorových vozidiel a daň z nehnuteľností200€
Platby a účtovné prípady (SR a ČR)
Zaúčtovanie položiek 1 položka, čím väčší počet tým nižšia cena0,5€
Mzdová agenda (SR a ČR)
Jeden zamestnanec mzdová agenda10/€ mesiac
*približné ceny, môžu sa líšiť v závislosti od konkrétnej situácie

Anglicko
DPH priznanie, výkazy – nulové – 300€
DPH priznanie, výkazy – pokiaľ sú účtovné doklady – 700€
Mzdová Agenda / payroll – 50€ mesačne / zamestnanec
Confirmation statement / ročne – 250€
Daňové priznanie / tax return, všetky výkazy a podanie / accounts – nulové  – 700€
Daňové priznanie – pokiaľ sú účtovné doklady – 1.500€

Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Bulharsko
DPH priznanie – nulove priznanie – 100€
DPH priznanie pokiaľ boli v období účtovné doklady – od 350€
Mzdova agenda – 20€/zamestnanec/mesačne
Daňove priznanie daň z príjmu – nulové priznanie 350€
Daňove priznanie pokiaľ boli v období účtovné doklady od 700€

Rakúsko, Nemecko, Francúzsko, Holandsko
DPH priznanie, výkazy – nulové – 300€
DPH priznanie, výkazy – pokiaľ firma má účtovné doklady – 700€
Mzdova agenda min. 4 zamestnanci – 150€/4 zamestnanci/mesačne
Daňove priznanie daň z príjmu – nulové – 700€
DPH priznanie pokiaľ boli v období účtovné doklady od 1.500€

USA
Federálne daňové priznanie – nulové – 1.000€
Štátne daňové priznanie – nulové – 700€
Úhrada daňe za klienta – 500€
Salex tax priznanie – od 500€
Mzdová Agenda / payroll – 50€ mesačne / zamestnanec

  • 0,00 €